onsdag 4 juni 2008

Fridag


Idag skulle jag varit på Svenska Dagbladet och berättat om ljud&bild.
Men vi har lyckats strula till det med datumen så nu fick jag istället en fridag kan man säga.
I morgon ska jag till Dagens Nyheter så jag tyckte veckan var bra planerad.
Nu har jag njutit sol istället.
Skulle kolla Crumpler affären men den var stängd.
Kameradoktorn hade visst flyttat så min shopping sket sig lite.
Igår kväll träffade jag och åt med Linus Meyer och Anna Simonsson.
Härligt, glädje och skratt.
Mysiga människor.
Tog mig till söder och kollade in Magnus Wennman och Daniel Nilssons utställning.
Jättefin, vad duktiga ni är!
Är du i Stockholm gå och se den bums!
Såg när jag mös med en sushi i Aftonbladet att Wennman är på EM i fotboll och idag har tidningen använt honom till att fotografera en reporter som hoppar i spelarnas säng i kalsonger.
Ja, herre jävlar... Jag lider med dig Magnus. Håll ut! Kämpa på! Matcherna är roligast.
Köpte World press photo boken för jag har inte fått den i postlådan. (säkert ligger den där när jag kommer hem)
Ny lay-out. Rörig tycker jag men vadå, det måste väl också gå framåt.
En del grejer i tävlingen gillar jag inte alls men så är det väl också. Lorena Ros bilder gillar jag inte.
Bilderna alltså, inte historien...men är det inte en fototävling det där?
Ja, ja.
Läser på Kamera&bilds blogg om min kompis Jonas sportsnack där.
Jonas är och fiskar i Norge så tyvärr får jag inte träffa honom i morgon på DN.
Men jag har en plåt som han glömde när han var nere för en vecka sen.
På plåten låg det en fet fin lax som vi njöt.
Bla, bla, bla.
Nej, nu ska jag se till att bli färdig med föredraget så jag kan lägga mig en stund.
Mys i solen!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden