tisdag 20 juli 2010

2006-01-04



Jag flyger över till London för att se och fotografera Hästpolo.
Det står svindyra bilar parkerade bredvid planen. Rovers och Rolls.
Typ.
Jag får veta att alla ryttare som är studenter har 6 hästar var för en match.
En liten pojke cyklar runt bland bilarna och BOOOM så kör han in i sidan av en av bilarna.
- Charles! Charles, don´t bike over there please, säger en och varken bucklan eller pojken besvärar någon mer.
Mycket skumpa och mycket hästar. Det var en rolig dag och på kvällen flög jag hem igen.
Ja, lite så vi jobbar.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hej
Vad roligt det är med dina gamla historier som du berättar om. Gärna mer av detta.
Cam

Lars D sa...

Hej Camilla

Tack, det gör jag gärna. Det var roligt att idag på jobbet sitta och gå igenom arkivet och hitta några berättelser.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden