onsdag 19 oktober 2011

Tror du jag är gjord av tid eller?



Idag hade vi mycket på jobbet. Känner du igen den där känslan av att inte ha tid att jobba för att du har så mycket jobb?
Eller som Timbuktu sjunger i "ingen tid"
- Tror du jag är gjord av tid eller?

Jag fick slänga mig ut i verkligheten och fotografera. Kul men också stressigt eftersom allt det andra inte avtar för att jag är ute direkt. Christina fixade desken så fint, så fint.
Jag var på fotbollsträning och försöker när det går att tänka "kom först och gå sist" så missar du inget.
Visst, jag åkte dit så jag kom i god tid till presskonferensen med efterföljande träning.
Något knäpp sådär bara för att och sen hade dom passat på att skjuta upp träningen en timme och så var den stängd i början.
-Taaaack!
Ja, ja jag passade på att gå runt i pressrummet och kolla gamla bilder.
Den här ovan har Henning Stenberg tagit någon gång på 50-talet.
Kolla vilka otroligt sköna fotografer det fanns då.
En i uniform till och med.
Sällan man ser fotografer idag i uniform.
Tack och lov.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden