söndag 13 november 2011

Söndag kväll



Det är söndag kväll och jag sitter vid datorn och förbereder ett gig jag ska ha i december.
Jag vet, jag är ute i god tid men jag vägrar sitta sista natten.
Den här gången är mycket på plats i tid vilket känns så skönt tycker jag. Dessutom vet jag ju hur december brukar se ut.
Veckan kommer rulla på den också.

Måndag: Årets Bild lunch med styrelsen.
Tisdag: Fotografmöte.
Onsdag: Årets Bild träff på jobbet.
Torsdag: Aretsledarlunch.
Fredag: Fredagsbön.


Sen är det helg igen och nästa helg är det fotomässa i Stockholm.
Jag ska sitta med i en debatt så jag är där på lördagen.
Bara en sån sak.

Bilden jag har här ovan ska med i "giget" men du får fundera lite på vad det kan vara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fotomässan i Stockholm nu på fredag,lördag och söndag.Så du är lite efter vännen.:)

Lars D sa...

Nej, det är så jag menar.
Nästa helg liksom.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden