tisdag 20 mars 2012

Tisdag

Det är fruktansvärt roligt att få pris i Årets Bild.
Från det att nomineringarna kommer till prisutdelningen är det en väldigt skön känsla.
Efter ÅB helgen brukar jag känna mig rätt tom.
Vardag igen på något sätt.

Igår satt jag och var domare i en fototävling och det var mer än 1000 bilder son var inskickade.
En svår uppgift.

Inatt klippte jag ihop ett bildspel som jag snart är färdig med.
Jag känner ingen press alls:-)
Detta blir inte lika roligt.

Det sägs att Martin von Krogh har vunnit i PGB, men jag kan inte hitta något, jag har letat som bara den efter bilderna.
Grattis Martin om det stämmer men det gör det säkert.

Annars inget nytt.

1 kommentar:

anders sa...

Här hittar du dem: www.thepgbphotoaward.com/Awardedpictures-PGB.zip
Precis som i ÅB i form av en nedladdningsbar zipfil. Inte det smidigaste viset om du frågar mig...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden