onsdag 27 juni 2012

289 kr


Idag innan jobbet så var jag och hämtade min nylagade 70-200mm på servicen.
När jag var där så lämnade jag också in min helt nya mark3 som hängt sig på något sätt.
Det ska inte kosta något dock så det är ju soft.

Jag har jobbat 19 år på Sydsvenskan och vi har alltid haft Canon här under den tiden. Det som slår mig är att jag aldrig behövt laga en enda pryl under min tid här.
Saker kan ha gått sönder men det är inte alls vanligt och har dom gått sönder så har jag kunnat laga dom på OS eller ett EM. Eller kanske ett VM med för den delen.
Det är ett bra betyg tycker jag.
Jag råkade doppa ett hus en gång i sundet och där är vattnet salt och det lämnade jag in på ett sportevenemang men det gick inte att laga alls tyvärr.
Men annars har det flutit på fint.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden