måndag 23 juli 2012

Väskorna är nu stängda.

Ja men då så.
Då är verkligen allt packat och klart. Väskorna står i hallen.
Jag lyfte ur en hel del kameragrejer innan jag packade ner så det blir inte så mycket som det såg ut från början kanske.
Fina Emma Larsson och Linda Axelsson som jag fått låna varsitt hus ifrån kan andas ut.
Tjejer, era hus står i mitt skåp.
Det var mest som en reserv och så löste sig allt på det bästa sättet till sist.

Bredvid väskorna ligger kläder att ha på resan.
iPaden är synkoniserad liksom iPhonen.
Taxin är beställt på tok för tidigt på morgonen.

Jag känner mig redan trött på mig själv och på bloggandet tyvärr.
Men jag ska hålla vad jag lovat och försöka blogga så mycket som möjligt.
Det kan ju dessutom vända det hela när jag väl är på väg.

Sista dagarna innan en lång turnering är inte roliga tycker jag.
Sportfotografi är dessutom extra krångligt tycker jag. En reportageresa skulle inte alls kräva lika mycket fokus på grejer och sladdar och laddare men framför allt så himla mycket grejer.
Långa objektiv och allt vad det är.
Puh.
Men nu är det gjort.
Såhär ser det ut.

1 st vanlig resväska. 22 kg
1 st extra väska. 25 kg cirka
1 st handbagage. 15 kg (säg inget till SAS är du snäll)
1 st dator under armen.

Ja, nu får det bära eller brista.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden