lördag 20 april 2013

Fotobloggen

Foto: Albin Brönmark/Sydsvenskan/iPhone

Jag skrev ju lite om vår fredagsbön igår och hur min kollega Thomas Löfqvist sprang om mig på målsnöret.
Väl värd det såklart.
Du ser oss här ovan.

Men det var inte det jag skulle nämna.

Jag tycker bara det var så roligt att vi till sist, efter många års tjat fick en egen fotoblogg på tidningen.
Visst, under OS i London fick jag chansen också att vara inne och blogga men nu får hela avdelningen alltså tycka och tänka.
Självklart skriver vi om veckans bild.

Roligt också att direkt vi fick den så gick vi upp över 500000 unika besökare i veckan.

Du kanske tror på slumpen?
Jag gör det inte.

4 kommentarer:

Fredrik Reuterhäll sa...

Vänta nu, 500 000 unika besökare? Jag har visserligen druckit en flaska vin och kan ha svårt att se antal noller men en halv mille är heeelt sjukt bra!

Lars D sa...

Du läser rätt Fredrik men jag menade på hela sydsvenskan.se alltså.
/LarsD

BRUNTE (Lars Brundin) sa...

Sjukt kul bild! :)

Lars D sa...

Haha, javisst.
Kanske lite fejkad men ändå:-)
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden