söndag 19 juli 2015

Den känslan

Den här flickan heter Minna, är 11 år och sprang snabbast av alla tjejer på ett lopp jag var på för ett tag sedan.
Jag känner henne alltså inte.

Dagen har gått i full fart och jag har nu sytt ihop nummer 4 av Lyckligt Lottad och lämnat den via wetransfer.
Alltså, den känslan...så skönt.

------------------------

Annars kommer jag att tänka på att Claes Thuresson som tipsade mig om ett projekt som jag missat tipsa vidare om.
Fotografen heter Kate T Parker och har gjort en serie bilder på sina döttrar hon kallar "Strong is the new pretty".
Cool och förmodligen en viktig grej också.
Kolla hemsidan här.

------------------------

Nu väntar en storyboard som jag ska skriva. Jag tänker alltid så att nu ska jag göra det och sen när jag väl är ute och filmar skiter jag i den, eller har den inte ens med mig.
Det löser sig tänker jag.
Men sen när jag är hemma igen har jag missat massor med klipp jag tänkt ut.
Får se hur jag gör den här gången.

-------------------------

Ha en fin söndag.
Earl Grey med mjölk till mig.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden