måndag 29 oktober 2007

Daniel Nilsson




Daniel är en go kille. Igår var det datum för honom och hans sambo Å att få barn.
Här sitter han på fotboll och berättar rövarhistorier om äldre kollegor som varit på evenemang när det är dags för födsel.
Idag är det alltså en dag över tiden.
Man väntar spänt på något sms med "det blev en kille"
Typ.
Annars är han förbannat duktig som fotograf. Kolla hans hemsida här
Vi snackade mycket om hemsidor igår och det gör det inte lättare när man själv håller på och snickrar hemsida.
- Det är viktigt med typsnittet, säger Daniel.
- Jaha, säger jag.

Idag ringde dessutom min kompis Torbjörn och snackade hemsida han också.
Nu vet jag inte, kanske man ska lägga ner hela grejen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ville bara testa sådär

Anonym sa...

Som tur var klarade jag mig genom matchen! Han blev ju tre dagar försenad men annars blev det rätt... "Det blev en pojke"!
/Daniel =)

ps. lägg inte ner hemsides grejen.. din kommer ju bli grym.. men det är typsnittet som räknas! haha!

Anonym sa...

Jo nu vet jag ju att han är född.
Grattis som bara den! Hälsa mamma också, ås hörs vi mer kompis.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden