fredag 21 december 2007

Fredag igen


Jaha, då var det fredag igen. Jag har lagt in ett nytt bildspel till er. Det är utan ljud, hör och häpna...
I våras gjorde jag ett reportage om boxaren Klara Svensson och nu har jag satt ihop bilderna från EM.
Gå in och kolla på min hemsida.
Johan Bävman som jobbar hos oss har hittat en grej på nätet som gör att man kan ladda hem olika funktionsmakron. När man sen trycker på dom så ser man hur bilden fixas till. Det är ju kanske inget man har någon användning för i det dagliga jobbet men rätt kul att se hur bilden fixas till genom bara ett klick eller två. Klara har blivit som en serietidning...
Jo, jag vet, det är inget för "riktiga" bildjournalister men här på bloggen kan hon ju få vara så.
Jobb imorgon lördag. Jag återkommer alltså.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden