fredag 9 oktober 2009

Live hemma

Jag kunde inte slå igen locket. Bombay flying club har varit i Sundsvall.
Tyvärr kunde inte jag stanna och se dom live men nu hemma framför brasan kan jag ta del av deras föreläsning ändå.
Du kan också göra det här nere.
Jag mailade med Poul för ett halvår sedan och det var så roligt att han skrev såhär.
"bildjournalistiken är inne i en mycket spännade tid just nu"
Jag blev glad av det och sen är det ju lustigt att när svenskar och danskar träffas så pratar man engelska.

2 kommentarer:

Terje Lindblom sa...

Men att vi bestämde att vi skulle prata svenska beror ju just på att vi ville att även andra i världen, än svenska och danskar, skulle kunna lyssna på deras föreläsning.
/Terje

Lars D sa...

Hej Terje

Ja, det är klart, tänkte inte så långt.
Tack för senast, det var trevligt.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden