fredag 29 oktober 2010

Växjö

Ja men det där blev ju väldigt lyckat det där. Jag och min kollega Lars Brundin gästade Växjö igår och föreläste om hur vi jobbar.
Brundin började och visade både rörligt och stillbilder och det var riktigt bra och kul.
Vet inte hur många som samlats där en torsdagskväll men mellan 50-60 personer skulle jag gissa.
Såklart drog jag ut lite på tiden så vi kom hem till härliga Mats Samuelsson lite för sent.
Trötta var vi och efter en rundvandring bjöd Mats och hans fru på öl och goda älghamburgare.
Det smakade fint och vi snackade till ögonen föll ihop och jag och Brundin somnade i ateljén.
Okej, jag somnade medan Brundin borstade tänderna men det har ni egentligen inte med att göra.

Nu då? Idag har jag kompat ut en dag och det nästan skär i hjärtat. Man (jag alltså) ska väl inte vara ledig en fredag.
Usch så tråkigt. Vi har ju fredagsbön på jobbet och Röjder ska visa bilder från Ungern och Kalle ska kritisera. Det ska röstas fram veckans bild.
Jag ville egentligen inte missa detta men nu är jag alltså ledig.
En fredag.
Så dumt.

Jag vet att dom har det så fint där i hörnan idag, som vanligt. Är du med här får du nog veta vem som vinner veckans bild i allafall.
Tack Mats (med fru) för mat, värme och husrum.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden