onsdag 29 december 2010

Nu ska jag bli rik tänkte jag...



Är du fotograf?
Har du också massa sladdar och laddare som ligger huller om buller i en väska?
Jag har semester och plockar fram mina gamla syslöjdskunskaper och producerar påsar för glatta livet.
Nu kan jag lägga laddare i en påse. Pocket Wizards i en och lensbabygrejerna i en.
Så bra ordning och så snygga, eller hur?
Vill du köpa en? maila mig så ska jag se till att du får samma ordning som jag.
Design: jag
Produktion: jag
Casha in: jag


Här är min fyllda påse, blå blir min favorit.

Finns just nu i rött och blått som du ser.

11 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Oj Vilken utsäkt stilig design!
Själv har jag införskaffat mina påsar i leksaksaffären... 15 kr för en kulpåse, fast å andra sidan så är de ju inte hälften så snygga som dina så du borde nog kunna ta minst 30 i alla fall! haha!

//Daniel

Anonym sa...

en röd till mig ,,
God fortsättning
mvh

Hea

Sofia Holmdahl sa...

Jag är imponerad, gråter nästan.

Ingvar Andersson sa...

Ära vare Gud i höjden
detta har jag gjort i syslöjden...
Gott Nytt År
önskar Ingvar

Lars D sa...

Kulpåsar är ju så små och taffliga:-)
Det finns redan en röd till dig Hussein.
Härligt!

Gott Nytt år till dig Ingvar!
Vi ses snart hoppas jag.

Sofia, vill du ha (vad heter det) papper?

LarsD

Ann sa...

Wow! Jag vill gärna ha en röd till mina laddare och en blå till det andra. Jag mailar dig, kosta vad det kosta vill.
Ann

Unknown sa...

WOW! IMPONERAD! härligt med lite hederligt handarbete på semestern!!!
Kanske en ny design till Ingemars dunk?

Kramar Banken

Anonym sa...

Snyggt! Du har verkligen talang för detta. Jag vill gärna ha en röd till alla sladdar/laddare hemma på skrivbordet. Gott slut och gott nytt. Kram Christina

Benjamin sa...

Klockrent projekt. Vad kommer dessa fina påsar att kosta?
/Benjamin

Sofia Holmdahl sa...

Vad hetter re, när kommer vad hetter re hemsidan?

Och ja, papper hade suttit fint.

Lars D sa...

Hej Banken!
Visst, en iPad går ner fint i den. Och en dunk, hihi.
En står det redan Anna på.
Likaså Christina, det finns till dig också såklart.
Gott Nytt år till er! tack förresten.

Benjamin. Jag vet inte, vad tycker du?

LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden