söndag 27 maj 2012

Hela vägen...

Kvinnan från Västerås vann visst hela melodifesten. 
Jessica Gow var eller är för den delen på plats som enda fotograf förutom kvällstidningarna. 
Vi använder två av hennes bilder i dagens tidning och det är jag säker på att fler har gjort och kommer att göra. Jag tror Scanpix räknar hem den resan om man säger så. Jag ser också att DN inte fått med någonting om segern.

Själv sitter jag i Jessicas tomt  kalsongerna i skrivande stund på en vit, rosa, röd stol med datorn i knät.
Framför mig sitter Jonas Lindkvist och räknar hur många meter fiskelina han har.
Jag funderar på vad som är mest sjukt. Kanske inget är det, jag vet inte.
Bredvid oss i en liten pool simmar tre tjejer för fullt i iskallt vatten.
Solen skiner och om några timmar kommer Linus&Anna dessutom. 
Vilken dag!
Livet känns lätt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden