söndag 9 februari 2014

USA-summeringen



Jag har ju som du sett varit i Florida en sväng på MFF,s träningsläger.
Visst, det är vad det är men det var väldigt roligt och lärorikt.
Jag filmade en hel del och jobbade för webben också såklart.
Men några sidor blev det också.
Jag har samlat några sidor, inte alla men här är ett gäng med sidor från resan.
Jag besparar dig de enkelsidor vi gjorde nästan dagligen också.
Två reportage som ligger i den där berömda "lådan" kommer också men då berättar jag såklart om det.










Jag tyckte också vi skulle göra något vi kallade "Studio Florida".
Att varje dag göra en film där vi nördar ner ordentligt alltså kring MFF.
Inte 1,5 minut utan låta det få ta tid och dom som vill kolla gör det.
Såhär såg det ut och här lärde jag mig verkligen mycket så det skulle såklart se bättre ut om jag fick göra det idag men jag är ändå glad att se att det är över 15000 visningar.
Nu när jag ska ladda upp dessa hör jag att det är svajigt i ljudet på vissa.
Jag vet ärligt talat inte varför, så ska det inte vara men gräver inte mer i det nu.
Det är ju gjort liksom.
Nu väntar vardagen igen inför nya uppdrag.
Imorgon ska jag knyta ihop en liten, liten stickning.

Idag var det fotboll och pingis.
Jag träffade fin-fina Ludvig Thunman.















Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden