måndag 7 juli 2014

SM-veckan (kollegorna)

Något jag slås av är hur många duktiga kollegor det finns där ute.
Med ett driv och med ambitioner som bara ökar för varje år. Det är inspirerande och roligt tycker jag.

Nu när jag var i Borås träffade jag Carl Sandin, full av driv och ork och jag tycker du kan kolla in hans blogg här.
Där ser du mycket bra bilder och du kan läsa om hans tankar också såklart.

När jag träffar Carl så gör jag det ofta med den alltid så glada och trevliga Jörgen Jarnberger som du med lätthet också kan gå in och kolla på, hans blogg.

Johan Valkonen som jag inte känner så bra stötte jag också på under SM och han hjälpte mig med min Go-Pro.
tack för det. Kolla in hans blogg också, och det gör du här.

Joel Marklund finns redan med i min blogglista till höger. han höll bara till i poolen under sim-SM.
Hans blogg hittar du här.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden