fredag 20 februari 2015

3 gånger 4 är 12

Har du koll på mig vet du att jag efter gårdagens inlägg åkte till sjukhuset och opererades.
Min första.
Det var på många sätt en skräckupplevelse.
Innan.
Men jag klarade det och ligger i sjuksängen nu och har sovit väldigt dåligt.
Vilket också innebär att jag läst hela internet.
Vid 04.22 kom jag inatt till sista sidan av internet.
Stort.

Skämt och sido, idag är det 3 tabletter 4 gånger.
12 tabletter ska in alltså.

Gratis wifi på hela Region Skåne.
Bra!

--------------------------------------

Jag följer Daniel Nilsson i Turkiet här på bloggen och jag läser om Anders Hanssons äventyr.
Fina sms från Jonas Lindkvist från skidspåren i Falun (där jag borde ha varit jag också) kommer.
Men också från Visby och Göteborg kommer det fina sms.
Vi smider nya planer, bra det.

Jag har skrivit ut många blogginlägg av Adam Haglund som jag hade med mig faktiskt till sjukhuset.
Dom läser jag på papper.

Jag kollar in en gammal vän i form av Stefan Hyttfors, tidigare bildchef på Expressen och hans föreläsningar.
Han är grym på det han gör nu. Här är en.
Jag har bara svårt att se honom i den där kostymen. Han känns så vuxen och när vi hyrde bil i LA en gång känns det som han var en annan.
Men det var vi nog också.
Båda två.
Eller som när jag vaknade hemma hos honom och hans brorsa frågade snällt om han skulle sparka in huvudet på mig medan jag sov.
Han resonerade med Stefan i telefon.
Jag blundade och låtsades sova men höll tummarna hårt.

--------------------------------------

Jag ser dokumentären om Laleh, gör det du också.
Fina bilder, fin musik, fin tjej verkar det som.
Här gör du det.

--------------------------------------

Nu är det dags för tabletterna här...

Vi hörs.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden