fredag 6 februari 2015

Florida 2


Det är väldigt lätt att vänja sig med att gå upp klockan 07:00 och ha hela stranden mer eller mindre helt för sig själv.
Jag börjar dagen med att springa (ibland går jag) en timme.
Jag ser solen sakta gå upp över husen och imorse lekte några delfiner ute i vattnet.
Idag sägs det att solen ska skina hela dagen dessutom.
Sa jag att det är lätt att vänja sig med det, det är en bra lunk på vardagen.
Kommer hem och steker mig 2 ägg och gör en kopp te och sitter på en av de 3 balkonger vårt hyrhus (blogger vill ändra det till horhus, men det är det inte) innehar.

Klockan 12:00 idag spelar Malmö FF match så vi laddar för den annars.

Huset du ser på första bilden är huset vi bor i, ett hörnhus av ett radhus med andra ord.
Översta fönstret till höger är mitt badrum och huset ligger precis vid stranden på Anna-Maria Island.
Men varför frågar du dig?
För det var mycket billigare än det hotell vi bodde på förra året.

Finare, lättare och så också såklart.






1 kommentar:

Jonas sa...

Låter underbart

Njut

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden