söndag 28 juni 2015

Civilisation

Jag är tillbaka till en såkallad civilisation och håller på och surfar ikapp allting.
Du har säkert sett att jag lagt ut en massa men jag stör mig på att det ser ut som upplösningen blir sämre och sämre på något sätt. På bilderna alltså.
Är det någon annan som kör med "blogger" så tipsa gärna mig.
Det blir jag glad av.

Nu är det snart halvårsrapport av 2015 och igår mötte sommaren åtminstone mig.
Egentligen är inte årstiderna så viktiga för mig men just igår var det fint att sitta på kvällen och det var någorlunda varmt och skönt.

Bilderna till det här inlägget är två sköna killar (Mattis och Hugo) jag lärt känna lite bättre.
Deras pappa, Claes Thuresson har jag också fått chansen att vara lite mer med.
Du kan följa honom på hans blogg här.

Nu ska jag ta tag i resten här, du har tips nedan. Stötta Martin von Kroghs filmprojekt.
Jag måste klippa "veckans film" som kommer under morgondagen.
Jag blev glad att Pontus Höök skrev om det såklart.
Tack Pontus.


2 kommentarer:

Claes Thureson sa...

Tack för fantastiska bilder på kidsen!

Lars D sa...

Det är du som ska ha tack, vad hade vi gjort utan er i fjällen.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden