söndag 1 november 2015

Bloggen


Shit, det är redan ny månad och jag ser att jag bloggat rätt dåligt sista månaden.
Är det ett tecken så att säga?
Jag får skärpa mig eller lägga av såklart.
Jobbar på en julkalender även i år och jag undrar om du har någon fotograf du skulle vilja ha med i den?
Bara kom med tips så ska vi se hur det går, jag har redan en lista nämligen.

Jag ser denna förresten, gör det du också.

Bilden tog jag i London när jag stod utanför en affär och väntade och istället för att bara stå där så plåtade jag förbipasserade bussar, ja du såg säkert en bild tidigare.
Här är en anna och jag tycker det är fint att hon ser så glad ut och det är som att hon ser mig.
Bussen kör i full fart alltså.
Ja, ja.

I fredags var jag också på vernissage på Fool gallery som Per-Anders Jörgensen driver tillsammans med Lotta Jörgensen.

På lördagen missade jag tyvärr en vernissage (igen) på Jan Almlöf galleri i Malmö.
Men gå på båda säger jag.

Nej, nu får det vara söndag ändå!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden