söndag 8 november 2015

Söndagssalu

Det är söndag och jag har börjat samla ihop lite grejer som jag tänkte sälja.
Inte min favoritsyssla det här märker jag, det tar emot.
Jag är ingen bra säljare alltså.

Jag läser om Arbetsmuseets pris här, gör det du med.

Se den här lilla filmen också från NY Times. Jag kan inte bädda in den av någon anledning.
Vaknar med några nya friska idéer och då vill man gå igång direkt, innan de svalnar.
När det väl svalnat är det svårare att komma igång.

Det är bara de idéer som genomförs som räknas!

Idag ska jag också hålla en workshop, kan vi kalla det i Lund.
Sista träffen idag och påsen ska sys ihop.

Mycket alltså, trots att det är vilodag.

Ha en fin söndag!

1 kommentar:

Sigfrid Lundberg sa...

Jag tycker världen behöver en digital Contax...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden