torsdag 20 juli 2017

Inköpstorsdag

Här är just nu min översta sida på mitt Instagramkonto, du följer väl mig?
Kolla här.

Idag pendlar jag lite mellan datorn där jag sitter och klipper lite film och stan för nya inköp.
Ständigt dessa inköp, det tar väl aldrig slut gissar jag.
Ny mikrofon, den gick sönder på resan till Kanada/USA liksom mina hörlurar.
Nu är det fixat, liksom en ny telefon med mer minne. Min förra var full hela tiden och det störde mig.
Just nu hade apple något erbjudande om pengar för den gamla.
Tyvärr hade jag visst köpt en vit telefon visade det sig när jag kom hem.
Ja, ja.

Jag har också fått den stora äran att föreläsa under fotofestivalen Spegla nu i oktober.
Du kan också kolla deras hemsida, även om det inte står något om årets festival.
Plötsligt fick jag lite panik, vad ska jag säga där? Hur ska jag kunna inspirera någon?
Men jag får återkomma till det och jobba mig fram till något vettigt.
Kommer du?

Nu ska jag fortsätta klippa film här.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden