tisdag 5 september 2017

Eyewitness.nu



Jag blir glad av att se att Eyewitness.nu köper in Mark Petersons bilder till senaste numret.
Men på samma gång saknar jag också Magnus Sundbergs egna, begåvade bilder i magasinet.
Men det gör inget, det kommer fler nummer, jag är mest lycklig att han lyckades ro i land det.
Du har väl köpt ditt nummer?
Eller, du har väl fixat en prenumeration, gör det. Det blir lättare för Magnus än att du köper styckevis.
Kom igen nu!

Du minns kanske att jag bloggade om Mark Petersons bilder redan där i mitten augusti när det otäcka hände i staden Charlottesville.
Otäcks som satan tycker jag det här med att folk inte kan acceptera andra.
Allas lika värde tänkt jag. Sjukt är det men jag ska inte grotta in mig i de tankarna.

Jag blir också så glad att Magnus Sundberg i detta nu är nere i Perpignan (ja, det brukar han vara) och marknadsför magasinet.
Så bra!
Jag sa det till honom redan på PF-dagarna sist i Danmark när jag som en av få fick se provexet (tanken) till magasinet att han borde göra det på engelska och sälja det i bokhandeln i Perpignan.
Nu gör han det!
Hurra!
Go Magnus, du är en fin inspiratör.

Eyewitness.nu





Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden