måndag 7 april 2008

Nedräkning


Nu är det snart hemgång för mig.
Idag har det varit lite grejer som ska sys ihop för dom sista dagarna. Något spricker. Allt tar tid här i Indien.
Transporterna ska man inte snacka om.
När jag käkat frukost stack jag iväg till en brottarskola en timma iväg.
För många år sedan ville jag åka till Indien och plåta deras brottning.
Sen har jag sett bilder från indisk brottning både här och där så det känns inte lika hett längre.
Men är inte allt gjort och nu när jag ändå är här...
Men det var slut för dagen. Dom startar sina träning på en skola jag var på klockan 04:30 och kör kanske till 10:00
Det får bli en tidig morgon antingen tisdag eller onsdag.
Efter det var det Hyatt för 45 minuter springband. Pool och bastu. Dom har TV i bastun.
Jag rakade allt vad jag orkade på mina loppbett så får vi se vad som händer. Usch, kanske lite mycket för er?
Fick ett mail från min vän Bonny. Han vill åka till NY i maj på VII seminarium. Jag kan tyvärr inte, jag är i Kina då.
Men för er som kan, åk dit. Det är kanon, jag var på ett i London för två år sedan.
Kolla mer här.
Jag var riktigt impad av Gary Knight som är en av dom som startade VII när jag var i London.
Nu satt han ju som överkucko i WPP i år och då tappade jag nog lite förtroende för honom.
I London visade han bilder med damm på från Irak och vägrade ta bort dom för att så såg det ju ut.
- Jag får skylla mig själv om jag har skitiga grejer, sa han.
Såg också att han startat ett magasin för bilder. Se det första numret om USA här.
Nej, ikväll vankas det öl på Martin von Kroghs takterass, det ska bli kul som bara den.
Jag bjuder på en bild från Bombays centralstation. Rätt fin va?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden