måndag 27 april 2009

Det är ju måndag


Det är måndag, men ser man det rent jobbmässigt är ju fredagen på onsdag så egentligen är det ju onsdag idag då.
Trots att det är måndag.
Jag får en dyr räkning idag.
Tråkig del av jobbet, jag ringer i morgon.
Rolig del idag var sushin jag åt till lunch.
Tråkig del 2 är att mina U2 biljetter som jag skulle hämta inte finns i min hand.
Än. Jag tar dom imorgon tisdag istället. (eller är det torsdag i morgon då?)
På torsdag (den riktiga alltså) flyger jag till Skottland och på fredag (den riktiga alltså) vidare till Holland.
Det är en rolig vecka som väntar.
Hästen umgicks jag med igår.
På håll såklart.
Fotomässigt då?
Nej, inget direkt idag...det är ju måndag, eller onsdag eller vad det är.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

Har du inte biljetterna i handen, oj oj?
Jag har två i byrålådan! =)
//Daniel

Lars D sa...

Jo, det kan du ju ha.
Men jag har ju din som jag alltså inte har, haha.
Men i morgon ändrar jag på det.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden