söndag 12 juli 2009

Va?

Mina kära kollegor har fulltständigt goes banans nu.
Det är söndag och det strömmar in bilder och bildspel.
Emma är hemma från Hultsfred och du ser hennes bildspel här.
Så nära och bra, kolla flickan till höger och känn hur nervös hon är så hon viker sin tå på ett roligt sätt.
I morgon visar jag gärna er hur det ser ut i papperet.

Foto: Emma Larsson/Sydsvenskan

Johan Bävman har varit i Kivik och hängt lite med dödsryttarna.
Du ser hans bildspel här.

Foto: Johan Bävman/Sydsvenskan

Anna Simonsson är i Frankrike på tour de france och du hittar hennes bildspel här.

Foto: Anna Simonsson/Sydsvenskan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sådär mycket gör inte DN och GP ihop på hela sommaren.
Sydsvenskan regerar och det är kul att man från Göteborg kan följa er på nätet.
Erik

Pontus Höök sa...

Tänk vad jag hade missat om jag inte läst din blogg. Speciellt Morgontimmar är klockren!

Lars D sa...

Hej Pontus
Tack, fortsätt så är du snäll.

Hoppas din semester är till belåtenhet här i Sverige.

ha dé

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden