söndag 26 juli 2009

Veckan


I veckan som gått har vi fokuserat på sim-VM från Rom.
Gillberg redigerar och Mark J Terrill från AP plåtar. Han och hans bror var föreläsare på sportkursen jag gick på i Colorado Springs sommaren 2005. Jag minns att Mark berättade om OS i Aten där jag också var.
Det värsta med OS tyckte han var att grekerna inte hade en slang till duschen. Sen visade han en bild på hinken bredvid toaletten och det gick ett sus genom publiken.
Dave Black var en annan som föreläste på kursen.
Bäst som föreläsare tyckte jag var Robert Clark. Han hade fått i uppgift att följa ett fotbollslag till ett museum. Det blev en grym utställning och en mycket fin bok.
Köp den här eller låna den av mig någon gång.
Ha en skön söndag!

1 kommentar:

Henning Johannesson, ST.nu sa...

Skönt uppslag, både val av dragarbild och allt småplock runt omkring. Kan bara imponeras av tidningen ni gör. Keep it up!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden