söndag 15 maj 2011

Fredagskvällen



Efter den helt otroligt fina stunden i ateljén drog jag och Kalle vidare.
Här sitter vi som 2 A-lagare och väntar på tåget. Vilket vi tog norrut upp till Hässleholm.
Där var vi bjudna på party. Jörgen Johansson släppte sin skiva och det var även här filmvisning först.
Dom bad mig presentera Lars Brundin vilket jag gjorde där på scenen.
Det var det lilla kan jag säga. Sen blev det film vilket togs emot med storm där på kulturhuset och efter det var det konsert med Jörgens band. Dom lyfte taket och tog med oss på en fantastisk resa den där fredagskvällen i Hässleholm.
Tack för allt, vilket injektion.

2 kommentarer:

Jörgen Johansson sa...

Tack Lars!
Du är en av de riktigt sköna pojkarna att ha i sin närhet.
Humor, kärlek och vänskap!
Kul att du gick all in i fredags :)
Vi ses snart igen...

Lars D sa...

Tack Jörgen, det var en fin afton.
Kör över dom i USA nu.
All in!

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden