söndag 15 maj 2011

Världens bästa!


Foto: Åsa Sjöström/Sydsvenskan

I fredags löpte det mesta på som vanligt på en fredag. Vi åt sushi, precis som vanligt alltså.
Kalle skulle hålla i fredagsbönen men i fredags ville han ha den i ateljén.
- Javisst, sa jag det blir toppen.
När jag kom ner till ateljén var det fullt med ljus tända, Christina och Linda stod och sken och så överraskade dom mig totalt.
- Grattis på födelsedagen som är snart så dom och hurrade och hela bildredaktionen slöt upp.
Där fanns en ostbricka och hela väggarna var pyntade med ballonger och jag fick så mycket presenter så vi nästan fick övertid allihopa.
Men, det är såhär vi jobbar på Sydsvenskan.
Ni gjorde mig verkligen förvånad, glad och tacksam. Bara det att få jobba med världens bästa arbetskamrater gör mig svag i benen.
Ni är verkligen bäst, världens bästa!
Tack så mycket för den fina stunden och för alla presenter.

Åsa vann veckans bild med bilden ovan.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden