onsdag 27 juli 2011

Fotbollen



När man är på en sån här fotbollssmatch som börjar 20:45 och är slut sådär vid 22:40 finns det inte mycket tid till eftertanke direkt. Heller inte mycket tid till att välja eller fixa med några bilder.
Bara iväg med det. Bara det att det kan vara svårt att veta vem som gäller gör att man sänder iväg några extrabilder.
MFF gjorde 1-0 och det skedde på min sida och det blir aldrig bra bildmässigt tyvärr.
Ja, på min sida såklart men från det håll som jag satt vid av målet alltså. Svårt att förklara.
Tänkte att det kommer nog inte fler mål heller så jag missade min chans kan man säga.
Sökte bilder på målgöraren men han rörde knappt bollen.
Så är det ofta.
Jag har varit här några gånger tidigare och då har det ofta handlat om Henke Larsson.
Så rör han bollen två gånger under en match. En nickskarv som blir ett mål och så någon mer gång.
Det ger inte några jätteutbud direkt.
Ja, ja nu fick jag en bild till på Daniel Larsson den här gången och så fokuserade jag på honom efter matchen när dom tackar fansen. Fansen som var väldigt glada för övrigt.
Redaktionen hade bilderna vid 23:00 och vid 23:30 hade dom ett bildspel som du ser här.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden