måndag 18 juli 2011

Nu får det vara nog



Sådär ett dygn för sent är jag färdig med mina bilder från Sövde Triathlon.
Så får det vara. Jag åkte dit för att plåta lite och du såg säkert hur det blev i tidningen i ett tidigare inlägg.
Jag skulle såklart gjort ett bildspel också vilket jag också gjort och du ser det här.
Utan ljud säger du?
Javisst, jag försökte men fick inte till det kan jag lova så jag skiter i det den här gången.
"Bara" bilder.
Jepp.
Vad var problemet då? Jo, det var just det att vid målgången splear dom väldigt hög musik och det gör sig aldrig riktigt bra när man (jag) ska ta ljud från lite här och där och klippa ihop det. Jag hade siktat in mig på en dam som jag skulle snacka lite med men det gick inte i det där (förlåt om jag låter helt gammal) discodunket.
Du kan också hitta det på min hemsida under multimedia.


4 kommentarer:

Joel Marklund sa...

Första bilden i bildspelet är riktigt, riktigt bra!

Lars D sa...

Tack Joel.
LarsD

Daniel Nilsson sa...

Fint som snus det här!

//D.

Lars D sa...

Tack Daniel!

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden