fredag 19 augusti 2011

Sushi


Foto: Daniel Ekbladh/Sydsvenskan

Idag är det fredag igen. Alltså på riktigt. För mig är det fredag hela veckan men även för dom som jobbar är det alltså fredag idag.
Jag får mail av IDK som nominerat bilderna till veckans bild.
I eftermiddag har dom fredagsbön på jobbet.
Härligt, jag vet dock inte vem som håller i den men jag hoppas att dom får det fint.
Det får dom.
Kan jag äta sushi även om jag är ledig kanske?

Jag vet inte ens om jag fixar det längre. Jag har sett lite för mycket på Bear Grylls på Discovery sista tiden och han äter också sushi, ta en titt här.
Om du vill kan du se på mer grejer han stoppar i sig här.
Men han överlever.

Bonus. Jag prickar in 3 gig under hösten. Vad roligt det ska bli.
Men.
Nu återgår jag till semestern.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden