tisdag 19 november 2013

Ping-pong

Igår kom BH photo-katalogen i brevlådan. Jag undrar varför dom bemödar sig att skicka en så tjock katalog till Sverige.
Jag undrar också hur mycket grejer det egentligen finns?


10 tips som du gott kan läsa här.
Jonas i NY tipsar om det.
Tack.

- Varför är inte du på landskampen i Stockholm? är den vanligaste frågan jag får just nu.

Jag ska på landskamp ikväll.
U21.
Sverige-Malta.
Hade du koll på att dom fick stryk av Grekland med 5-1 tror jag det var?
Äsch, vi skiter i det, detta är ju ingen sportblogg och kommer heller inte att bli en.

Kollade igenom bloggen på grejer jag tipsat om senaste tiden.
Små korta filmer och sånt.
Han ser ut att bo fint JH Engström i den här filmen åtminstone.

Jag var på pingis i söndags och idag var det publicerat i tidningen.

Nu ska jag sätta mig och sätta fart, jag har mycket att göra egentligen som jag borde ta itu med.
Nu gäller det!

Jag får ett roligt mms från Jonas Lindkvist.
Tack.

2 kommentarer:

P-O Stoltz sa...

Oh, 10 tips. Kul och spännande. Få se, nummer 1, start up young.
Suck. Så var det kört.....

Jonas sa...

Du kan avbeställa den där tegelstenenskatalogen, jag fick tre kopior ett tag, går att ladda hem som PDF.
http://www.bhphotovideo.com/find/unsubscribeCatalogs.jsp

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden