torsdag 21 november 2013

Torsdag är torsdag


Det börjar med stormsteg närma sig den där fotomässan nu.
Jag håller som sagt en debatt klockan 13:30 på en stor scen och kommer sen hänga på något dom kallar sociala medier där jag berättar om den här bloggen och varför jag håller på med den klockan 16:15.
Kom gärna, vi är fler!

Emma Svensson snackar där 12:45 om sin utställning "i kroppen min".
Christoffer Hjalmarsson direkt efter vid 13:15
Knut Koivisto vid 14:45
Efter mig är det Lars Epstein klockan 16:45
Du kan med lätthet läsa hur Lars tänker kring sin föreläsning här.

Och mycket, mycket mer...alltså.
Kolla in själv vad du vill lyssna på.

Det går dåligt för media nu, kolla chefernas löner så förstår man kanske lite varför.
Jag noterar att vår kulturskribent, riktigt bra kammade hem 0 kr förra året.
Det kallar jag lojalitet.

Vill du också se inom reklamsektorn så ser du det här.

Ikväll får vi veta vilka som får Stora Journalistpriset.

Jag håller mina tummar såklart.

Bilden tog jag för några år sedan och det är som du ser artisten Timbuktu.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden