torsdag 13 november 2014

Kristian/Krister har namnsdag

Det är torsdag och tankarna far åt alla håll.
Det är mycket nu.

Att hon ändå framhåller Frank Zappa
Så fint, se här.

Det är en något märklig arbetsvecka. Idag sitter jag med parasoll över skärmen och ska jobba med färgprofiler, skriva en text och sen hämta barn.
Just det sista var kanske inte så ovanligt, men parasollet och färgprofilerna.

I fredags när jag var utan nätverk fyllde fina Linus Meyer år, jag fick lite "ångest" att jag inte gratulerade honom här på bloggen.
Nu fick jag det sagt åtminstone.

Lyssnar på soundtracket till "Leonard Cohen, I´m your man".

Annars, rätt glad.

Ha en fin dag.

Bilden förresten är tagen i Västerås och året kanske är 1989 eller 1990 typ.
Film såklart, det digitala var inte uppfunnet då.
Fuji neopan 400asa (jag var ingen riktig vän av Tri-x men säg inte det till någon)

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden