torsdag 8 oktober 2015

Inkast, hörna, OFFSIDE!


I somras fick jag chansen och äran att göra ett reportage till tidningen Offside i Berlin.
Maccabi Games, de judiska spelan återvände alltså till Berlin och Olympiastadion.
Vi fokuserade såklart på fotbollslaget och det var jag och Stephan Mendel-Enk som gjorde reportaget.
Igår fick jag till slut tag i det nya numret och du köper det med lätthet i en tidningskiosk nära dig.

Det var fint att få arbeta för Offside och det var fina killar att hänga med några dagar i ett härligt Berlin.
Många Döner kebab blev det.

Köp Offside alltså!










Jag är inte helt van att ett så stort organ som Dagens Nyheter skriver om vårt reportage i sin tidning.
Som en puff till en annan tidning alltså, men himla roligt.
(Tack Daniel Nilsson för bilden på tidningen)


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden