måndag 19 oktober 2015

SM-guld

SM-guldet firas på Gamla IP i Malmö, 2013

Som jag skrev tidigare idag tog ju tjejerna i FC Rosengård sitt tredje raka SM-guld i fotboll.
Jag kollar mitt arkiv och visst, jag har varit med på alla tre.
Minns hur det regnade när året var 2013.

SM-guldet firas i Göteborg, 2014

I Göteborg skulle FC Rosengård säkra SM-guldet och det såg länge ut som att det skulle skita sig men allt löste sig och de fick jubla framför den lilla tillresta klacken.
Vi på Sydsvenskan körde den här bilden över ett uppslag och så hade vi några sidor till.
ja, jag räknar det faktiskt till 9 sidor i tidningen.
Du kan kolla mitt blogginlägg här.


SM-guldet firas på Gamla IP i Malmö, 2015

Igår var det alltså åter dags och jag ser att mitt gamla organ Sydsvenskan, kör 3 sidor på det i år.
Varav en sida är från festen som inte gick att göra förra året.
Nya tider, nya prioriteringar.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden