torsdag 26 maj 2016

26/5


Utan att skryta, men idag har många punkter strykts över på listan.
Det känns himla fint även om det var en lång dag.

När man läser om Peter Hjörne och hans girighet blir man inte lite beklämd, man blir ju vansinnig eller hur?
Finns det inget stopp på vissa?
Läs här du också.

Jag fick äntligen igång min gamla negativscanner, det tog ärligt talat för mycket tid av den här dagen men nu rullar den som en gammal Scania-lastbil.
Tryggt och fint alltså.

Jag läser en fin intervju med min kamrat Ola Torkelsson.
Du gör det här du också.

Igår var Niclas Hammarström och Magnus Falkehed i stan och berättade om deras senaste projekt om barnen i krig.
Utställningen hänger just nu i köpcentret Mobila här i Malmö om du vill gå dit och kolla.

Läste du Lars Epsteins blogg om Åke Ericsons utställning på Fotografiska förresten?
Här gör du det annars.

Bilden till det här inlägget är taget på ett nedbrunnet hus. Ja, du ser min bil också om du kollar ordentligt.
Den är helt nytvättad idag. Det är en bra dag alltså.

Vi kan väl sluta med en liten film med Marie Hald va?
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden