tisdag 7 februari 2017

Det är tisdag

Dagen börjar fint i Lund idag.
Gårdagen gick i full fart mellan tidig morgon och sen kväll och det är himla roligt tycker jag.
Först stillbild till ett magasin och sen på kvällen en rörlig film jag jobbar med.
Jag gillar verkligen kombinationen.

Men som jag saknar mitt skåp med alla mina grejer i.
Idag när jag kom på att jag skulle filma en grej med min gamla drönare så insåg jag att den tog tjuvarna också.
Helvete!

Dagen började med ett fint möte i Lund och nu är jag på kontoret och bockar av.
Rensar i Drobon och hittar den här gamla bilden ifrån 2007.
En tagning som handlade om juveler som jag minns det. Kvinnan på bilden jobbade då på Sydsvenskan så jag lånade henne snabbt till bilden.

Egentligen har jag svårt att få ihop ett inlägg, men eftersom det var så pass länge sedan ville jag ändå bara berätta att jag är igång, jag lever.

Hoppas du har det bra.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden