fredag 24 mars 2017

Det är verkligen fredag!

När jag var i Indien tillsammans med Mikael Bergstrand var det ett reportage som vi inte riktigt hann göra. Jag tänker ofta på det, jag skulle så gärna vilja göra det.
Ofta säger jag till mina närmaste fotografvänner som tjatar om olika projekt, bara gör det.
Om inte annat för att få ur det ur skallen så att säga.

Nu känner jag starkt att jag skulle vilja ta upp den där tråden och göra något med den.
Helst en liten film.
Jag får fundera lite på finansieringen bara.

------

Men idag är det fredag!
Solen skiner här nere och jag känner mig lite, lite bättre i nacke och rygg även om jag knappt vågar skriva det.

Jag håller verkligen på att få ordning på hårddiskar och filmklipp nu, jag är så nöjd med det.

Såg du att programmet för award-days i Amsterdam har kommit nu?
Här kan du se mer, och jag skriver såklart om world press photo.
Själv kommer jag inte åka i år tyvärr, men jag önskar Magnus Wennman all lycka där nere.
Det är alltid fint de där vårdagarna i Amsterdam.

------

Annars inget nytt va?
Det är fredag som sagt och helgen är det produktionsmöte för ett projekt jag är påkopplad på, men innan det ska jag hinna med ytterligare en DS-fest.
I Göteborg den här gången.
Det blir mer än toppen kan jag lova.

Ha en fin helg du också!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden