måndag 6 mars 2017

Tillbaka


Tillbaka till kontoret och en ny vecka.
Jag kommer in tidigt och det var längre sedan jag var här.
Just i detta nu är det min hårddisk som står och gör back-up och fixar till det.
Fint bara det.

På många sätt har det varit full fart ett tag med danska Årets Bild i fredags.
I helgen var det också trädgårdsmässa här i Malmö och vi delade ut lite mer än 4000 exemplar av den mässtidning vi gjorde.

Igår hade jag bilder på Sven Melander i SvD också.

I veckan som kommer är det full fart som gäller med möten idag om boken vi gjorde, KB du minns?
Tisdag och Onsdag är det filmuppdrag och sen väntar Årets Bild till helgen i Linköping.
Känns roligt.

Men nu kör vi, vi ska få in nytt larm på kontoret idag som är skyddsklassat på rätt sätt.
Ha en fin dag.


Om mig

Malmö, Skåne, Sweden