lördag 29 april 2017

Fredag och helg

Emil Malmborg, Emma Larsson, jag, Sandra Stendahl, Anna Bank, Jenny Leyman och Håkan Röjder

Det har gått i en såkallad full fart ett tag nu.
Härligt.
Men igår fredag så sakta jag ner tempot något och fick med mig ett litet gäng till Lund.
Vi såg Albert Wikings utställning på Lunds Konsthall tillsammans innan en fin lunch.
Om du inte såg Alberts bilder på Fotografiska när de hängde där, tycker jag verkligen du ska ta dig dit och kolla.
Bums faktiskt!
Riktigt, riktigt bra och fint hängt och allt stämde på något sätt.
Bra jobbat Albert!

-----

På kvällen hade vi vårfest på mitt kontor som jag sitter på och det var en fin avrundning av veckan.
Idag hann jag gå på bio också och det var en himla fin film tycker jag.
Du känner kanske till historien om Jacques Cousteau?
Gå och se den, himla fin den också.
Här under ser du trailern till den.


Du kan väl se till att ha en himla fin helg med första maj och allt.
Vi hörs.



Jenny Leyman på utställningens andra våning.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden