tisdag 18 april 2017

Tillbaka efter påsken


Ja, som du ser så gick påsken i kraschens tecken kan vi säga.
Men allt är lugnt ärligt talat, du får se mer om det senare.
 Nu är jag tillbaka efter lite påskledigt och tillbaka vid datorn på full fart igen.
Jag såg den här videon och den kanske är passande till min bild ovan.




Du kan också se en liten grej om grejer här.
Det är bildbyrån VII som satt ihop.
Kolla alltså.

Det är Jag läste Emma Svenssons intervju med Tobias Hägg, gör det du också.
Här hittar du den.

Nu till helgen är det prisutdelning i world press photo i Amsterdam.
De har bytt namn och kallar det nu festival. Jag har varit där många gånger men just i år är jag inte på  plats tyvärr.
Du kan läs amer om programmet här om du vill.

Har du en av de där nya 5D-kamerona så kan du uppdatera den här.

Den här veckan är det mycket film. Jag klipper och klipper och i slutet av veckan är det jag som filmar istället.
Blir spännande, vi hörs mer såklart.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden