fredag 26 oktober 2007

MFF



Som fotograf på Sydsvenskan med lite inriktning på sport så blir det såklart mycket MFF.
Idag var det Anders Anderssons tur. Han har fått bäst betyg av våra egna skribenter när dom sätter betyg i tidningen.
Då rycker vi ut direkt.
Anders är en skön kille. Alltid trevlig och artig. Det underlättar. Han berättade att han ska bli pappa nästa månad.
Jag var hemma hos han och hans sambo innan han blev proffs och det var så roligt att hon hon satt vid pianot och sa angående proffsfrågorna att:
- Anders! det är inte bara din karriär som gäller. Jag har också mycket jag vill göra.
Efter ett proffsliv så har hon nu släppt en skiva och det går tydligen ganska bra för henne. Roligt.
Jag tror nämligen inte så mycket på det där proffslivshustrulivet.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden