tisdag 30 november 2010

Stavanger 6



Ja men då var jag klar med dessa två dagarna i Stavanger. Nu sitter jag på flygplatsen och ska snart lyfta.
Det var en härlig dag detta också. Jag träffade de lokala grupperna och även ett nyhetsmöte hann jag med innan jag tittade lite på hur foto hade det i vardagen. Tidningen står inför en ny design som lanseras under våren och jag hälsade på där också och fick se skisser på framtiden. I deras kontor, eller i "cockpit" på rymdskeppet stod det en massagestol som jag testade.
Förra året ville jag köpa just en sån som en julklapp till fotograferna men pengarna och budgeten sa nej.
Synd, det var rätt skönt på trött fotografrygg.
Efter lunch (norsk lax såklart) höll jag ett föredrag för chefer och ledning och jag tror faktiskt det gick riktigt bra.
En del frågor och några aha-upplevelser och många skratt. Skratt är fint tycker jag.
Det värmer magen.
Imorgon är det en norsk tidning till som kommer på besök hos mig på förmiddagen och på eftermiddagen kommer det en skola.
På kvällen har vi på bildredaktionen vår första ÅB kväll. Full fart alltså.
Nu är det boarding.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden