söndag 20 mars 2011

Årets Bild



Jaha, då var Årets Bild festen över. Alla prisade fotografer har fått sina priser och jag har nätt och jämt hämtat mig idag söndag efter festen på fredagen.
Dagarna har gått i ett rasande tempo så det har inte gett någon tid till reflektion av allt som hänt.
Det får jag ta nu i lugn och ro.
Jag har dock hunnit se att vissa priser var rätt, andra fel. Så som det ska vara på Årets Bild alltså.
Åter igen har jag känt att jag jobbar med världens bästa.



Vi träffades på mitt fina rum mellan prisutdelningen och festen och vi var runt 25 personer.
Kul hade vi och vi var glada att vi jobbar ihop.
Vi skålade i champagne.
Jublade och gick sen på fest och så var allt slut.
Trist. Imorgon är det vardag igen.
Jag hann gå på halva kursen i torsdags som handlade om att filma.
Magnus Andersson som du ser på bilden höll i den med Clara Herner.
Sen rullade det på alltså.



Jag fick också ett pris av världens bästa Jonas Lindkvist.
Tack kompis, du är bäst!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden