måndag 23 maj 2011

Måndag igen



Puh, det var den helgen det. Mycket vatten har runnit under broarna sedan jag bloggade.
Det har hänt lite annat som du kanske såg i "mitt" förra inlägg.
Jag har varit ledig och firat min födelsedag med goda vänner i Stockholm.
Det var underbart och på fredagen hann jag med fina, fina fotografiska också.
Så härligt, så fint och på lördagen, samma dag som jag alltså fyllde fotografiska 1 år.
Grattis till er! också.
En riktigt bra pjäs på dramaten blev det också och jag fick ett tips om att statyn ovan skulle hålla 37 grader av en kompis.
Vi kan kalla honom Johan.
Så är inte fallet, hon är kall som en staty kan jag meddela.
Jag ska försöka jobba ikapp här på bloggen vad både jag och du missat.

Jaha, då var jag 40 då och det känns som tidigare på något sätt. Jag har aldrig trott att jag skulle bli 40 men jag klarade det.
Ändå gick ju några galningar ut med att världens skulle gå under i lördags och jag tänkte:
Jag visste det. Typiskt, nu när jag var så nära. Nu är vi här och nu är det måndag igen.

Min telefon har kommit tillbaka från reparation för tredje gången så nu får vi se hur det går.

Tack kära vänner för en fin lördag, den behövde jag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden