tisdag 10 februari 2015

Florida 3


Att vara ute på reportageresa gör att man får sina rutiner.
Dagarna lufsar på, på samma sätt hela tiden.
Det är som att vara i en liten bubbla.

05:50 vaknar jag
06:30 går jag ner på stranden och springer
08:00 frukost (två stekta ägg)
10:00 träning
13:00 TV-studio
14:30 träning
17:00 intervju 
19:00 klippning av filmen
21:00 middag

Sådär rullar varje dag på och jag blir förvånad hur lite jag hinner eller orkar mer än det.
Nu är det snart hemgång.

I lördags hann vi med en middag tillsammans med Niklas Larsson (Bildbyrån) och Thomas LePrince (Expressen/Kvp) och hans kollega Johan Wall.
Det blev krokodil och den smakade fint den med.

Kvinnan på bilden står längs gata 14 och viftar med sin skylt.
En dag i USA alltså.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden