måndag 18 maj 2015

Måndag nu igen


Vilken fin start på måndagen och veckan med samtal i telefon med både Peter Claesson 
och Jonas Lindkvist.
Känns fint.

I lördags fick jag chansen att föreläsa på fotoklubbarnas årsmöte som hölls under hela helgen här i Malmö.
Det var härligt att få komma dit och berätta hur jag jobbar och visa bilder.
På kvällen hade jag ett gäng vänner här på middag direkt efter det så lite stressigt men jag hann.

Nu väntar ny vecka och resa på onsdag så mycket som ska hinnas med innan dess.
Men det går säkert, det gör ju alltid det.

Bilden är från reportaget jag gjorde i SvD, bilden är tagen i slussen i Stockholm.

Annars har jag nog inte mycket nytt att komma med, känner mig seg och trött på det mesta just nu.
Men det vänder säkert.

Ha en fin dag!

Just ja!
Två tips kan jag bjuda på också.

Linda Kastrup var på kalas i Köpenhamn i lördags och du ser hennes bilder här.

Du kan också se dokumentären om Emil Jensen, du ser den här.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden